Izsoles

Pārdod nekustamo īpašumu – zemi “Kaibas grantsbedres”, Gudenieku pagasts, Kuldīgas novads, 6.9 ha

Kuldīgas novada pašvaldība saskaņā ar Publiskas personas mantas atsavināšanas likumu pārdod elektroniskā izsolē ar augšupejošu soli Kuldīgas novada pašvaldībai piederošo nekustamo īpašumu “Kaibas grantsbedres”, Gudenieku pagasts, Kuldīgas novadā (kadastra Nr. 62500030175). Īpašuma sastāvs: zemes vienība ar kadastra apzīmējumu 62500030175, platība 6,9 ha. Nekustamajā īpašumā atrodas derīgo izrakteņu smilts- grants un smilts atradne Katlapkalns (B670). Nekustamā īpašuma atsavināšanas nosacījumi pieejami izsoles noteikumos.

Nosacītā cena: 253700 EUR, nodrošinājuma nauda: 25370 EUR, izsoles solis 1000 EUR. Izsole sākas elektronisko izsoļu vietnē https://izsoles.ta.gov.lv 2025. gada 11. novembrī  plkst. 13.00 un noslēdzas 2025. gada 11. decembrī plkst. 13.00.

Personai, kura vēlas piedalīties izsolē, līdz 2025. gada 1. decembra plkst. 23.59 jāiemaksā nodrošinājums 10% apmērā no izsolāmā objekta nosacītās cenas 25370 EUR apmērā Kuldīgas novada pašvaldības pamatbudžeta kontā: Kuldīgas novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000035590, SEB banka, kods UNLALV2X, konts LV26UNLA0011001130401, norādot “Kaibas grantsbedres, Gudenieku pag., izsole”, un, izmantojot elektronisko izsoļu vietni, jānosūta lūgums izsoles rīkotājam autorizēt to dalībai izsolē. Nodrošinājums uzskatāms par iesniegtu, ja tas saņemts norādītajā kontā līdz 2025. gada 1. decembra plkst. 23.59. Papildus jāveic dalības maksas 20,00 EUR apmērā apmaksa saskaņā ar elektroniskajā izsoļu vietnē elektroniski izrakstīto rēķinu.

Samaksas nosacījumi par nosolīto objektu: piedāvātā augstākā summa, atrēķinot iemaksāto nodrošinājumu jāsamaksā par nosolīto nekustamo īpašumu 6 (sešu) nedēļu laikā pēc izsoles noslēguma dienas.

Izsoles noteikumus un informāciju par nekustamo īpašumu var saņemt Kuldīgas novada pašvaldības informācijas centrā Baznīcas ielā 1, Kuldīgā, Kuldīgas novadā, pa tālruni 63350143 vai pa e-pastu dome@kuldiga.lv.

Kuldiga district municipality in accordance with the Law on the Alienation of the Property of a Public Person is selling in an electronic auction with an ascending step an immovable property “Kaibas grantsbedres”, Gudenieki parish, Kuldīga district (cadastral number 62500030175) owned by Kuldīga district municipality. The property consists of a land unit with cadastral identifier 62500030175, area 6,9 ha. The property contains a sand-gravel and sand deposit Katlapkalns (B670). Conditions of the alienation of the property can be found in the auction terms.

Starting price: 253700 EUR, security deposit: 25370 EUR, auction step: 1000 EUR. The auction takes place on the electronic auction website https://izsoles.ta.gov.lv. The auction starts on 11 November, 2025 at 13:00 and the auction ends on 11 December, 2025 at 13:00.

Persons willing to participate in the auction, shall transfer the security deposit in the amount of 25370  EUR, 10% of the real estate appraisal, until 1 December, 2025, 23.59 to Kuldīga district municipality core budget account: Kuldīgas novada pašvaldība, Reg. No.  90000035590, bank: AS “SEB banka”, SWIFT (BIC) code: UNLALV2X, account number: LV26UNLA0011001130401, indicating “Kaibas grantsbedres, Gudenieku pag., izsole”, and by using the electronic auction website shall send a request to the auctioneer to authorize their participation in the auction.  The security deposit is considered submitted if it is received in the specified account by 1 December, 2025, 23:59. Additional participation fee in the amount of 20 EUR shall be paid according to the invoice, electronically prepared by the auction website.

Payment conditions for the auctioned object: the highest amount offered, which includes paid security deposit, shall be paid for the auctioned immovable property within 6 (six) weeks after the auction end date.

Auction terms and information about the property can be received at the information center of Kuldīga district municipality at Baznīcas iela 1, Kuldīga, Kuldīga municipality, via phone +371 63350143 or via email dome@kuldiga.lv.